Ingen rast ingen ro!!

God morgon....eller kanske godmiddag!!
Oj igår var det ingen rast ingen ro. Jag for som en...ja jag ve inte vad. Det städades och fejades och lagades mat. Men lyckat blev det! Sofie och Pär gick inte förrän sent inatt. Så idag blev det INGEN sovmorgon. Men det var det värt!

Idag när man vaknade så var det strålande sol och minst 20 grader varmt...... NOT!!!! Sååå trist regnväder så man blir ju för tusan rastlös. Men det är bara att hitta på nåt kul inne istället.
Vi har inte bestämt nånting idag, ännu.... Men känner jag min kära man så kommer vi att göra nåt sen för annars klättrar han på väggarna haha!!!

Jag kom just på att jag inte ska jobba på flera dagar! Jag har tagit mammaledigt på Tisdag så nästa gå¨ng jag jobbar blir på Torsdag! Skönt!!!! Får se om det funkar med Ludvig dessa dagarna. Men det ska nog inte vara nåt problem. Iallafall för Ludvig......

Jaja nu är det dax att köra upp mannen från soffan och se till att han fixar undan disken... Nej förresten ska ge honom ett alternativ disken eller tvätten....pest eller kolera hahaha

Ses sen
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0