In med mer dansband i hemmen!!!

Hej mina vänner!! Herregud vad denna dagen gick fort! Jag har gått och pulat lite här och där och tänkt att jag ska gå ut och blogga. Tittade på klockan och såg att det är ju för tusan nästan kväll. Så jag måste ju skriva nån rad nu innan kvällen.
Idag så har jag som sagt inte gjort så mycket men ändå en del. Jag har varit ute en bra stund med grabbarna! Henke har spelat paintball och kom hem vid middag. Svärfar kom och målade de sista brädorna till oss som vi ska panela med, Henke har ju tennisarm nuförtiden så han ska inte anstränga den.... Men undra hur mycket ett gevär eller ett paintballgevär väger....hehe. Men det är ju så att man kan allt om man vill hihi!!

Ludvig är på g idag. HAn springer runt mig just nu och inspekterar allt i datarummet. Det går vilt till.
Kollade lite på den där dansgalan igår...Jajaja ni får tycka vad ni vill om det hehe. Men det ska jag säga er att den där gruppen...eh..scotts hette dem. De var bra!! Hade allt. SNYGGA sjöng bra och var yngre och kan definitivt vara nåt för svenska folket!! Det var iallafall helt OK att titta på hihi!!
Dansband är ju stämplat som töntigt i mångas ögon. Men tusan ta mig så dansar de flesta, märk väl de flesta sa jag nu det finns ju en del som inte dansar ...hehe. Men iallafall så är det ju nästa folkmusik. Alla lyssnar nån gång p det och de flesta svänger de lurviga till. Så in med mer dansband i hemmen! Så fick jag det sagt!!!


Nej nu skriker mitt lilla hjärta. HAn är nog trött på att mammas fingrar dansar på tangenterna hehe!!

Ses sen
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0