Godnatt hela detta avlånga lustiga land!!

Vilken jäkla dag de varit. Trodde aldrig den skulle ta slut. JAg är helt slut. Vill bara gå och lägga mig. Men nej... måste det och måste det... Jaa det är väl bara att bita ihop och göra det. Inget bra på tv idag så jag struntar i det och lägger mig sen. Skulle vlja börja läsa boken jag har,Stieg Larssons del 1, men börjar jag somnar jag nog efter 3 meningar eller nåt så det får vänta!!

Ringde och pratade med nån på vårdcentralen om mitt recept och fick prata med en jätte trevlig kvinna. Efter jag förklarat och berättat vad som hänt fixade hon det! Det är ju fantastiskt att det funkar ibland, efter alla gånger man får kämpa för att få hjälp så gick det ganska smidigt denna gången, NÅT positivt inom denna vård...... Men det finns inte mycket det är lätträknade gånger man är nöjd efter ett samtal med hälsoringen.

Jag fattar inte vem det är som trackar Ina på hennes blogg... Vad tusan gör man det för, som hon själv skriver så är det ju inget tvång att läsa någons blogg. Men jag har sagt det innan och säger det igen, den siste idioten är inte född!!

Nej nu somnar ja nog mellan tangenterna så Godnatt hela detta lustiga avlånga land
ses imorgon!

Puss puss

Tror faktiskt jag ska skriva ett argt brev denna gången!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0