GÅ FÖR TUSAN!!!! pallar inte

Jaha det känns som om hela eftermiddagen har det kommit en massa problem. JAg har inte lust att lösa andras problem idag. Alla kommer in med frågor och olika saker man måste stå och ta tag i. Men innerst inne tänker man kan du vara snäll och gå nu! Nej förresten det var för snällt jag tänker snarare GÅ FÖR I TUSAN hehe!
Ibland känner man så. Man kan inte alltid vara på topp. Kan ju i och för sig kunderna inte hjälpa men jag tror jag inte visar det alltför tydligt iallafall!
Ska jobba hela dagen imorgon oxå..... Så har Henke tagit pappaledigt... Men jag kom just på att självklart får man god middag serverad när man kommer hem då och kanske en lite rackarbajsare oxå hehe!!

Nej nu ska jag gå och snacka lite mer skit med CAtti!
Så ses igen

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0