Försent till jobbet....

Shit vilken stressig lunch det blev, jag kom t.o.m försent 10 min....  Brukar alltid hålla tiderna men idag tänkte jag att jag skulle hinna och bränna ner en bild till vår tävling på jobbet som vi har med skylten, men det tog ju tid som vanligt med datorn.... Men jag fick ner bilden. Kom till jobbet med andan i halsen och säger vad jag gjort.... Då är sista inlämningen den 30 nov inte okt..... Jaha så helt i onödan stressade jag och grejade...... Men det är typiskt förvirrade lilla mig......

Så nu sitter jag på ett dött jobb och regnet öser ner med snö i faktiskt! Kanske man skulle gå och jobba lite. Ja det får ja nog!!!

Ses igen kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0