Dunkade en säck i huvudet....

Nu har vi packat klart och allt är förberett in i minsta detalj! Så nu är jag helt jätte trött och ska faktiskt krypa till kojs redan tidigt!!
Ska bara rota fram en sak till och sen är allt natti natti!

Idag har jag och Catti börjat med att skylta om i vårt skyltfönster. Vi har ett tema och det är svart och en viss sorts båge. Det märket har nämligen en tävling som man kan vinna en Ipod (eller hur det nu stavas hehe) Vi tänkte att vi skulle vinna det!! De har skickat lite material från leverantören så det bli nog coolt!!  Ina får fota lite imorgon och fixa det sista så ska ni se att vi vinner!!

Nej mina vänner nu kom John Blund och dunkade en säck i huvudet på mig, så GODNATT!!!

puss puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Du får lägga ut en bild så jag kan se hur fint det blev :) trevlig helg.

2008-10-18 @ 10:58:07
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0