Dream on Camilla!!!

Är på jobbet och ska äta lite lunch. Har med mig nån lustig röra med korvstroganof och quorn... men det blir nog bra!
Har varit på synundersökning idag. Jag hade bättre syn än innan.... det är ju ovanligt att det går på det hållet.. Men min boss påstår att man kan få sämre syn när man är gravid och sen kan det ändras och då i mitt fall till det mycket bättre! Jag som tänkte skaffa linser, men nu går det ju inte alls. För det finns inga linser till mina amå styrkor. Jag är så känslig för lilla minsta så det går inte att trixa till det heller. hmhm skit oxå.... Jaja det är bara att gilla läget.
Det är inte många som vill ha sämre syn...tyvärr får jag nog erkänna att lite sämre vill jag ha så jag kan ha linser iallafall...
hihihi.

Nu går det runt i skallen hela tiden. Måste packa till barnen måste ta ut pengar till imorgon måste plocka fram allt....... jag har inte tid att jobba... Tänk vad skönt det hade avrit om amn kunde komma och gå till sitt jobb hur man ville...flexa.
Då kunde jag ju göra allt och jobba lite och sen gå hem och fortsätta. Naturligtvis skulle det vara jättebra betalt och så lite timmar som möjligt!!! Dream on camilla!!!!!

Nej nu pep det i mat och sov klockan!!! Dax att äta!!

Ses senare
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0