Det ä 20 grader varmt och strålande sol.............NOT!!

Och det bara regnar och regnar och regnar.... Nu klättrar alla i min familj på väggarna utom jag. Fattar inte att man inte kan tycka det är skönt med en slappdag. Visst är man 1 och 5 år så förstår jag men är man 29,5 år så får man ju lära sig koppla av hihi!!!

Ska göra en äpplepaj idag så vi får tröstäta med den i detta vackra väder... Fick precis en inbjudan till på en halloweenfest. KUL!!! Hmm undra vad jag ska vara!?? Tips tack!!!

just nu sitter Albin bredvid mig och pratar och pratar så jag knappt kan koncentrera mig. Han vill spela dataspel, och det kan man ju inta neka honom i detta vädret!!

See you!!
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0