Dax att tjäna pengar!!

Jaha då var det dax igen att snart börja tjäna lite pengar!! Börjar klockan två idag och jobbar till 18. Det går väl an när det inte är varje fredag, Var på mötet imorse. Det gick över förväntan bra! Så nu är nog allt OK på lilla jobbet!!!

Ikväll ska Ludvig sova hos mormor. Mormor ringde och frågade om han fick komma själv en kväll så hon kunde ha lite mer tid. Är man ensam så är det inte lätt när två grabbar slåss om uppmärksamheten samtidigt!!
Henke skulle på nåt jaktmöte eller nåt. Och jag och Albin ska bara mysa hela kvällen. Och det bästa SOVMORGON imorgon!!! Ska bli helt underbart. Albin har sagt att "mamma jag väcker inte dig, jag sätter mig i soffan direkt" =)
Han är ju bara för go den sötnosen hihi..

Jaha nej nu får man väl dra sig ner till jobbet. I såna här läge så ska man tänka på att tack gode gud för jag har ett jobb. Pratade med en vän innan som blivit uppsagd från Ifö. Det är ju för tråkigt att det ska behöva bli så. Trist! Tänker på de stackarna som har familj och hus och hela baletten.....

Så då ändrar vi åsikt nu!! Jippiii nu ska jag till jobbet!! hihihi

ses senare!
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0