Dax att sätta igång med mina sysslor!!

Godmorgon mina vänner!
Dax för frukost!! Jag har fått min sovmorgon, ända till 9 fick jag sova sen kunde inte Albin hålla sig längre!! Men det var jätteskönt. Har ju en del att förbereda inför middagen ikväll!! Men oj vad man saknar lillemannen nu då!!
Det är ju på morgonen som han är så himla go och mysamed. Men det gör vi imorgon istället!!

Då är det väl bara att sätta igång med sina "sysslor"!! hihi
Förresten det känns så himla kul när vänner och bekanta kommer fram och undrar varför jag inte skriver oftare!! Min vän och kollega Petra har utvecklat ett litet beroende av min blogg haha!! Kul att man kan skapa något för andra!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Jaså, det säger du ;)

2008-10-04 @ 17:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0