Börja tänk nån gång, era tröga politiker!!!

SHIT alltså! Parisaren (eller frasses på långbro som det heter idag..)har brinnit ner... Det hade luktat brandrök som tusan inne på Bongs när Henke kom till jobbet imorse! Sånt är ju så overkligt. Undra om det är nån idiot till pyroman som varit i farten...Den i Sbg kanske tröttnat och dragit vidare till stan!!  Hoppas inte det.. Är så trött påmänniskor som bara fördärvar för andra. Det blir ju vi "vanliga" som får betala det hela i slutändan!
Igår tittade jag på matakuten på 4 an. Alltså man blir ju rädd. Vad är det för mat vi ger barnen? Det kom fram att det var mer näringsrikt i kattmat än i skolmaten... HALLÅÅÅÅÅ alla ni pengafixerade tröga politiker. Börja TÄNK någon gång. Allt handlar inte om pengar. Om vi ska ha ett bra samhälle så får man ju kanske börja värna om våra barn....
Men det är ju bara att prata med en vägg. Inte tusan lyssnar nån på mina åsikter. Man kanske ska gå till K-bladet hihihi!!!
Nej jag blir så trött på allt vad heter politik. Man skulle tagit sitt pick och pack och flyttat utomlands, där man inte lurar och bedrar befolkningen.

Nog om sånt elände!!
Just nu har jag varit och lämnat barnen igen. Det gick ganska bra idag oxå faktiskt! Lille Ludvig blev ledsen fram till han såg frukten=)  Då var allt bra igen hihi!
Så det ska nog gå bra på Torsdag när jag ska lämna innan jag sk jobba hela dagen! Imorgon är vi lediga. Jag ska njuta varenda sekund av dagen!!!

Nu ska jag gå och sätta mig i soffan och läsa en stund, helt tyst och lugnt!!!
Ha det!
puss puss

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Våga inte flytta utomlands med våra älskade barnbarn!

Det landet du söker finns inte i denna världen, lurendrejeri överallt tyvärr. Det är så vår värld ser ut.

2008-10-07 @ 10:16:49
Postat av: Sabina

jag måste börja läsa tidningen. jag har helt missat att frasses brunnit ner.

2008-10-07 @ 10:30:38
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0