Bläää dessa känslor......

Åhhh vilken hemsk dag det har varit. Stress stress stress... Först iväg med barnen till förskolan och sen när jag skulle gå efter en si sådär tre kvart så ville INTE Ludvig det. Han skrek och var jätte ledsen. Jag vinkade som man ska göra fast det kändes som en kniv i hjärtat. Kom till bilen och hade denna bild av en skrikande Ludvig på näthinnan, och världens största skuldkänslor. Så på väg till Linda brast det för mig oxå, så hemskt det är att inte kunna kontrollera sig. Så det kändes skit. Men jag kom till Linda och snackade av mig och ringde till förskolan och hörde hur det var. Då säger hon att ni har världens goaste kille. Han hade showat på samlingen och dansat och sjungt och ätit banan. Det var såå skönt att höra det. Men tankarna är där ändå. Jag tycker detta är jättejobbigt. VARFÖR??? JAg intalar mig själv att det är ju okej och jag vet att han har det bra där. Men ändå...... Bläää dessa känslor!!

Sen var det dax att skynda och hämta de små gullen! Då skulle Albin leka med en kompis medan jag var på mötet i Rinkaby hos chefen. Så han blev hämtad och jag körde, försenad som vanligt!
Som tur var så sov Ludvig under hela mötet så vi kunde snacka igenom hela vårens schema!! Jättebra blev det jag är faktiskt nöjd med det schemat. Jag vill ju inte jobba till 18, men i handel så måste man ju det. Så det blev en kompromiss på 2 stängningar i veckan. Man får ju se det så att hellre det än att jobba i vården och jobba helger och sena kvällar!!

Efter mötet hämta Albin och hem som tusan. Göra kvällsmat och Carro kom samtídigt och hämtade lite skojiga grejor till en maskerad hon ska på, hmhm i helgen tror jag det var! Kul med sånt. Längtar oxå till jag kan få en inbjudan till maskerad!! (ingen pik till alla som jag känner....inte alls...hihihi)

Och nu är det lugnt, men PUH vilken ledig dag man fick...
Nu till det mest kuligaste (hihi) på hela dagen GREYS börjar ikväll!!  Gissa om jag ska sitta bänkad kl 21 vid Tvn!!

Om ja pallar så ses vi sen. Annars HA DET!!!

Sov sött.
Puss o Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0