Bilder säger mer än tusen ord, FEL FEL FEL

Varför ska det vara så himla svårt att veta... JAg ska ju ordna nåt kul till Henke och mig när han fyller i Feb. Men allt är ju skitdyrt för han råkade födas på sportlovet, vilken oerhörd bad timing!!! Jag kan ju inte berätta för er vart resan styr så ni får hållas, jag vet nämligen att han är här inne och snokar ibland haha!! Så tyvärr Henke älskling det blir inget avslöjande nu heller hihi!!
Var inne på min facebook och kollade, shit vilka bilder från halloweenfesten...... Jag ser ju ut som värsta fyllot, men så var inte fallet. Det där ordspråket "bilder säger mer än tusen ord" FEL FEL FEL iallafall i mitt fall. Jag ramlade med Fia och då var naturligtvis kameran framme. Så med cidern i högsta hugg i famnen på Fia,BLÄÄÄ det såg inte bra ut, men kul hade jag iallafall!!! Det är ju huvudsaken, det andra bjuder jag väl på hahaha!!

Jaja nej var bara tvungen att lätta mitt hjärta lite
Godnatt igen då!!
puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0