Beverly Hills i ny tappning!!! Jaaaaaa

Åh vad kul det kommer att bli!! Jag fick veta att Beverly Hills ska komma i en ny tappning!! Fatta att få se Brenda, Dylan och alla de andra igen!!! Vilken nostalgitripp det blir!!! Wow vad jag kommr att sitta klistrad vid tvn när det går!!! Vi hoppas bara att alla ska vara med. Jag läste att Dylan ev inte skulle vara med för att han tyckte det blev fel utan Aron Spelling! Men Dylan vi kan ju inte ha nåt Bevan utan dig!! Du och Brenda är ju bara bäst! Ja så är det jag var ju helt klar Brenda fan! Inte Kelly hon var ju en ....ja jag vet inte vad men hon knyckte ju Dylan från Brenda haha!!!

Har precis blivit bjuden på varma mackor med svamp stuvning på. Jätte gott. JAg tycker att Henke ska gå en kockutbildning. Han är bra på att laga mat bara han vill. Men det gäller ju att få tummen ur R.... oxå!! Han skulle kunna gå en sån utb. och sen måste han ju öva så det är ju välkommet hemma hos oss. Tänk att få lagad mat serverad och kockmat... WOW säger jag bara!!! Jaja dream on.....

Undra om det är nåt på tvn idag??? Vet inte ännu men det får jag kolla upp!

Ses snart igen!!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Therese

hallå camilla... allt bra?

vad skoj attb jag fann dig här...=) heheheh

haft en bra helg kram Tess

2008-10-19 @ 19:50:03
URL: http://tessiiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack :) maila över bilder så fixar jag något åt dig så fort jag har tid:D hehe puss

2008-10-19 @ 21:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0