Alternativ 1: H.... Alt.2: K...... ???????

Efter en LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG härlig dusch så ser jag nu sängen nalkas närmre och närmre!!

Jag har gått igenom allt vi handlat HERREGUD man får en del för pengarna faktiskt! Det är värt det, hade man handlat detta i stan så hade det gått på minst det dubbla, om det räcker. Men det vill man ju inte nu med finanskriser och allt!
Hörde faktiskt på rix FM att det bästa att klara denna finanskrisen att shoppa sig igenom den. det rådet följde jag hehe!!

Och vad händer i helgen?? INGET!!! Det ska bli helt underbart att inte man måste iväg. Det har vi nog av 530000 helger framåt haha!
Läste bland mina kommentarer att chefen skrivit haha... Du är ju allt för söt du. Det finns ju två alternativ vem det är:
1: Henrik
2: K......
Ja så vem kan det va....Eftersom Henke inte är inne så mycket på min blogg så svarar jag B, eller 2 hihi. Jo det måste vara K......!!! Så tack för det du din lilla snörvalp!

Idag gav vi en slant till rosa bandet! Det tycker jag verkligen ni ALLA ska göra. Det kan vara vem som helst det drabbar, er mamma, syster mormor eller kanske rent v DIG. Så för guds skull hjälp till att hindra denna HEMSKA sjukdom som smyger sig på och PANG så finn den där utan man vet. När ni lägger er lilla slant(för det behövs inte mycket) så tänk på att det kanske är någon du känner som får din peng....
Men naturligtvis så tänker vi alla positivt och det måste alla fortsätta med!!!!

Jaha nej nu är det Fredags mys vid tvn (om ja nu kan vara vaken hehe). Ha en fortsatt trevlig Fredag så ses vi!!

Sov sött.
pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Chefen

JA ELLER KANSKE NEJ.......... Det kan ju vara någon annan i din närhet åxå. Kanske någon som jobbar på edens lustgård:)) Ha de gott så håller ja koll på dej K.......

2008-10-17 @ 22:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0