500:- billigare hehe

Hej allihop!! Idag har det varit full rulle. Började med att lämna in bilen på service.... Mindre kul men det måste man ju! Ja så skulle de kolla igenom den. De ringde vid 10 tiden och sa att de behövde inte byta kamremmen MEN..... det var fel på nån styrled och nåt bränsleshit.. Jaha där såg jag resten av alla våra pengar flyga iväg. Efter en stund fick vi en prisuppgift och det skulle bli 500:- BILLIGARE hahaha. Tro det eller ej men så var det! Lite glädje i pengavärlden iallafall hihi!

Har provat ut en massa kläder nu, vet ej vad jag ska ha på mig ikväll..... Jobbfesten hos Catti är då. Men ja varför inte jag får väl gå naken haha!

Ses sen puss puss

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja naken kan ju vara intressant också :P

2008-10-31 @ 12:36:42
URL: http://biiiina.blogg.se/
Postat av: Catti

ja, då blev det som vi sa!! Naken!

2008-10-31 @ 12:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0