Vem är du då???

Hur kan du "anonym" påstå att jag skulle vara nyfiken?? Förstår inte vad du menar??? Men det hade varit trevligt att veta vem du är, jag misstänker ju att det är Ina.....

Jag vet inte vad som hänt med mina barn... De sover till halv nio på morgonen. Det är ju helt underbart!!! Jag älskar ju sovmorgon!!

Idag ska vi gå ut och greja med Svantes bur(vår kanin!!). Han ska få flytta in nu när det är så kallt. Vattnet fryser ju för tusan därute i hans bur. Men det är ju inte så bra för honom att flytta in in för då blir det för varmt, nej han ska bo i uterummet!!! Det blir perfekt!
Så nu ska vi klä oss och ut och ta tag i det lilla livet!
Ses
puss puss

Kommentarer
Postat av: Sabina

haha, jag får alltid skulden !

2008-11-19 @ 10:27:21
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0