sista dagen med Catti.....:(

Fullt ös medvetslös!! Det är verkligen mycket att göra idag på jobbet. Många inslip att göra. Men det är ju kul, bättre så än att det är segt och lite folk!! Ett råd till er alla med glasögon är att köp aldrig med vanligt glas, utan plastglas. Det är ju för tusan skit att slipa in i en båge, det bara flisar sig. Så ta mitt råd och köp hellre plastglas, de är bättre och lättare oxå!!!

Ludvig verkar vara på bättringsvägen nu. Han hade knappt nån feber nu mitt på dagen! SKÖNT!!!

Nu har jag och Catti satt i oss en kycklingrulle var..... knappt PROPPmätt nu.... Men gott var det. Vi har lyxat till oss för idag är det Cattis sista dag med mig, sen åker hon till Thailandet....... trist.....

ses puss

Kommentarer
Postat av: sabina

imorgon har jag min sista dag med henne. jag kommer gråta!

2008-11-11 @ 15:25:34
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0