Tomtegröt till kvällsmat mmmm!!

Det var så tusans gott, vi har ätit tomtegröt ikväll, jag längtar faktisk till julen nu. Köpte clementiner oxå idag, det luktar ju bara jul i hela huset mmmm!!!

Vi ska vara hos mina svärföräldrar i år. Det är ganska skönt på ett sätt med allt ståhej det är runtomkring, samtidigt så är det ju mysigt att sitta i vårt uterum, och se snön falla. jaja man kan ju få drömma om snön iallafall hehe!

jobbdag imorgon! Det blir en LÅNG dag! Det känner jag på mig, hihi!

Idag är det grey. Jippiiii!! Jag längtar såååå!

Ses
puss puss



Jag tänker på dig och alla dina barn och barnbarn, framförallt mannen. KÄMPA in i det sista det vet jag att du gör. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0