SKITSTÖVEL!!!

Jaha nej jag tar tillbaka det jag sa imorse om vädret, men det var ju fint imorse, men sen bara blää. Det har ju regnat och blåst hela J-A dagen....
Nu har jag haft aloe vera party! Det var kul. Vi blev sådär många, en ändå tillräckligt. 2 var sjuka och en bakis hahahaha! Jaja det kan hon gott få höra hihi! Men det är lugnt Att bli  dålig är mänskligt hehe!

Jag har nyss insett att det är ju en del faktiskt som läser min lilla blogg. Det är faktiskt kanon kul!! Det är ju därför jag gör detta för att få skriva av sig till er alla där ute. Det känns jättebra att göra det, speciellt om det är nåt man går och tänker på!!

Idag fick jag höra världens hemskaste sak...... En tjej som hade varit ihop med sin kille i 14 år, hon har ett barn med honom och de gifte sig för nåt år sen. Ett riktigt sånt där lyxbröllop. De hann också med att bygga ett eget designat hus, måste ju varit drömhuset. Jaha så levde de lyckliga i alla sina dagar....trodde ni ja. Då ska den idioten till karl gå och vara otrogen.....I 5 ÅR.................. HALLÅÅÅÅÅÅ. Hur hemsk får man vara...??? När jag hörede det så undrar man ju vad det finns för människor där ute. Så himla falsk och oärlig det är ju inte klokt!..Hur har han kunnat hålla det i 5 år??? Och nu har han flyttat in hos bihanget....Nej jag hoppas att han har ångest för resten av sitt liv och att tjejen(inte bihanget hihi) finner lycka och ro igen snart!!

see you!!!

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0