Ronja Rövardotter!!!

Nu har jag somnat Ludvig i uterummet! Jag och Albin ska nu sätta oss med lite pepparkakor och titta på Ronja Rövardotter. HAn har pratat om den filmen länge, de hade nog sett den lite på förskolan. Han kom hem igår och berättade att Ronjas pappa hade sagt "helveteskapet", vilket Albin trodde var ett svärord. Men det ska jag visa honom idag vad det är!!!
Vi har varit ute på en liten cykelrunda oxå. Vi var ju tvungna att köpa lite ris eftersom mitt står hos Carro ännu!! Vi har oxå gjort vid hos Svante. Han har flyttat in nu! Det ser så mysigt ut, och han slipper stå ute och frysa och framförallt så slipper han ha fruset vatten hehe!

Så nu är det soffan som kallar!

Ses sen

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0