Rätt lugnt för mig iallafall hahahaha!!

Ursäkta att jag inte hunnit att blogga mina kära läsare!! Men det var en hektisk dag igår. Efter jobbet åkte jag hem snabbt och gjorde vid mig sen cyklade jag ner till Catti. Det var ju jobbefest!! Vi hade lite hejdåfest för Catti som ska till Thailand i 3 månader.....mmmm.
Hon bjöd på helt underbar mat!! 3 rätters. Började med ostbricka, sen kyckling som var rätt hot! Men den var helgod. När hon serverade den var den rå från början hahaha, men den åkte in i ugnen igen och då var den helgod!!!
Efterrätt blev pannacotta(hjälp svenskaläraren!!!! hihi) och det var oxå jättegott. TACK så jättemycket CAtti!!

Det blev ganska sent, men rätt lugnt för mig iallafall hehe! Puss på dig!!

Nu ska jag på nästa jippo, det är hlloweenfest nr 2. Jag ska ha samma kläder på mig, men denna gången ska jag beté mig haha! Inga hemska foto på facebook, bara helt roliga sådana hihi!

Ja så nu måste jag lämna er igen tills imorgon. Jag vet inte när jag skriver för jag hoppas på sovmorgon!! Barnen är iväg inatt så man får ju passa på!!

Ja så ha en riktigt trevlig halloween så ses vi
Buuuuuuuuu hehe
puss puss


Kommentarer
Postat av: Cati

Haha!! Tack själv!! Hoppas du inte blivit magsjuk efter min råa kyckling!! haha



2008-11-03 @ 11:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0