Pedofiljävlar!!!

Då var det dax att krypa till kojs!! Fy vad det blåser ute. Jag hatar när det gör det, blir orolig i hela kroppen. Funderar på vad som kan hända och grubblar över om nåt kan gå sönder.... Jaja det blir nog bra hihi!

Kollade på grey! WOW!!! Det är ju så J-A bra. Intriger intriger, jag hade kunnat göra vad som helst för att få vara med dem!! Bara ett problem, jag gillar ju inte sprutor eller sjukhus överhuvudtaget!!! Man kunde ju tro det, vi som har tiokort på akuten hahaha!!

Sen råkade jag kolla på insider på tv 3 nu lite. De intervjuade en pedofil... Man känner ett sånt HAT när man ser honom bara, att han har mage att sitta i tv och säga att han inte skäms. HAn borde ju avrättas direkt. HAn är inte värd att leva!!! Så tycker jag. Det finns inget äckligare än såna människor!! BLÄÄÄÄ!!

Nej nu är det boktajm!!!

Sov gott mina vänner så ses vi imorgon!

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0