Nyfiken i en strut...

Okej nu undrar jag vad han har i kikaren..... Plötsligt från ingenstans säger Henke att du ska vara hemma den 28/3..... hmhm det kan man ju undra vad som ska hända då!! Jaja det får jag väl se då!! Det finns ju säkert folk som läser min lilla blogg som vet vad som hända skall....men skratta på ni ... Jag är inte alls nyfiken....

Vilken dag det varit på jobbet idag då! Vi har haft och göra hela tiden. Och plötsligt när vi var inne på Cattis resdagbok då ser vi att hon är inloggad på msn. Så vi har minsann pratat med henne via msn. Konstig känsla att veta att hon är såååå långt iväg..Iblan så är tekniken bra!! hehe..
Nu får vi se var Henke varit han kom hem nu!
 Ses sen

puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha som om du inte skulle vara nyfiken :P

2008-11-18 @ 19:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0