mmm vilken UNDERBAR dag!!!

Denna dagen har varit helt underbar!! Kom in till hälsa och helhet vid 10 tiden och sen bubblade jag, hur länge vet jag inte jag hade varken klocka eller mobil!! De har ju bubbelpoolen utomhus, det var en häftig känsla att sitta i det varma vattnet och bada i 1 plusgrad!!!
Sen gick jag in och läste lite i min bok vi relaxavdelningen. Sen hoppade jag i det japanska badet. Det är en pool med varmt vatten och inget mer. Lugn skön musik och bara ro!!! Sen bastade jag lite. När det var klart var klockan så mycket att jag skulle äta. HAde beställt den stora menyn!! Då fick man pasta med kyckling och sallad, jättegott. Till efterrätt var det morotskaka som var mycket god, men man orkade inte äta allt ändå! Bokläsning och bad igen!! När klockan var kvart i två så va det dax för min antistress behandling!!! mmmm sååå skönt det var. Hon masserade rygg, skuldror, nacke ansikte hjässan och armarna. Det var såå skönt att jag nästan somnade snacka om antistress!!!!

Så nu är man rätt mörbultad i hela kroppen och ska inta soffan! Och det är ju Lördag så lite gott får man ju äta oxå haha!
Trevlig Lördag och ha det riktigt bra så ses vi imorgon!!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0