Köra golf hem haha!!!

Så var det hemgång snart! Det ska bli skönt, jag är vrålhungrig haha!
Har hittat världens bästa present till Henke, tyvärr kan jag ju inte skriva det här men en dag får ni veta haha!!!

Mamma var här och hämtade bilnycklarna till volvon, jag ska få köra golf hem haha, det går nog bra hihi!!!

Ikväll blir det nog ingen tid vid datan så tror jag inte, jag måste greja och dona inför imorgon då Henke ska hänga upp adventstjärnor och sätta stakar i fönstrena hahaha!! Jag längtar faktiskt efter det, det ska bli så mysigt!! Ovanpå allt så ska vi äta tomtgröt till kvällsmat, ännu mer längtan till jul hehe!

Så mina vänner
so long och sleep tight hahahahaha!!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0