JOHAN ÖSTBERG TILLBAKA!!!! Puss på dig!!

Godkväll mina vänner!! Nu har vi precis haft lite fredagsmys!! Vi åt tacos! mmmm det var jättegott. Har inte ätit det på länge så det fyllde ut magen väl haha!
Imorgon är det dax! Då är det min tid som gäller. Jag håller på att plocka fram lite till imorgonbitti då jag åker SJÄLV till hälsa och helhet!! Jag längtar sååå. Det ska bli jätteskönt! Har bara bilden i huvudet på bubblet och den goda maten och LUGNET man känner när man är där!! mmmmmm!!!

Jag blev chokad när jag såg min lilla älskling som kommit tillbaka i tv rutan !! JOHAN ÖSTBERG!!! Ja mina damer och herrar han är tillbaka!!! Vem han är??? HALLÅÅÅÅÅ!! Han från fame factory ni vet! Åh han var ju bara sååå bra! HAn gjorde mycket bra, särskilt en låt Marlene Tyrell, hette den! Den var helt underbar!! Välkommen tillbaka jag ska titta troget på dig! Minns när jag och min kära vän Carro var och tittade på honom i Folkets HUs parken! WoW vilket drag!! Vi stod längst fram och göttde oss haha! Det var vi och alla tonåringar hahahahaha!!! Men kul  och bra var det iallafall! Ska nog gå och leta efter den gamla skivan!!

Ha nu en riktigt skön fortsatt Fredags kväll så ses vi imorgon

puss puss


Kommentarer
Postat av: Carro

Va? Vad e han me i då? Han e verkligen kanonbra! Sjukt kul den kvällen!

2008-11-22 @ 01:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0