Heltid??!!

Sitter på jobbet idag! Ska ju jobba heltid nu i 2 veckor. Ina är ju just i detta skede på väg till Cap verde(stavining vet ej hahaha). Så en annan är här och får ta skiten hehehehe!!

Ska snart ha middag, magen kurrar så jag tror guldsidan hör det haha!
Igår var vi hos mamma en runda och det var såå mysigt. Vi fick hennes GODA bikvier till fika. WOW säge jag bara så goda de är. Jag och Carro får minsann ta och baka några nu innan jul för det är ju en ny tradition som vi har. Hon fyller ju julafton, lyckligtvis för henne inte 30, men det råkar ju jag göra fast väldigt motvilligt hahaha!

kommer strax tillbaka måste ta kunden haha!
ses
puss  puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Nej absolut inte 30:-) Men jag e självklart me på att baka lite goda biskvier! Bara till att boka en dag!

2008-11-24 @ 17:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0