Har man planerat nyår???

Så då var det kväll igen.... Jag hinner inte med alls.
Äntligen får jag ju nu säga när jag kom på att på Lördag ska ju jag på hälsa och helhet!!! SJÄLV!!!
Jag ska få en underbar massage och bara njuta. Jag har beställt lunch oxå till bara mig hihi!! Jag ska ta med min braiga (hehe!!) bok och lite lugn skön musik och bara va för mig själv och släppa allt!! Basta, bubbla, bli masserad och basta lite till och så tar jag och bubblar haha! Gud vad skönt det låter!! LÄNGTAR såååå!!

Jag kom på att det är ju snart jul och nyår. Har man planerat nyår???? Tja det är väl för tidigt iallafall i denna kommunen vad jag vet hehe!
Julen ska vi vara hos Henkes föräldrar, men mamma och syrran kommer naturligtvis dit oxå!!! Mormor och morfar ska fira med morbror min så vi firar med dem annandagen!

Jaha nu är man inne i jultänket, men det är ju bara en månad kvar...... jaja det är bara att acceptera. Hoppas mina kära vänner och familjen gillar mig fast jag blivit en klimakteriekossa då hahahaha!!! Men de får ta mig som jag är !!!

Nej nu ska jag gå ut och se om det är nåt bra på tv, eller är det min bok som gäller, det ä ju jobb imorgon oxå, men bara 4 timmar!!

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0