Grrrrr.............

grrrr..... Visst det är underbart att vara mamma och allt. Mina pojkar är mitt allt. MEN! Idag har det varit ..........grrr
Albin har varit på nåt konstigt humör och struntat i mig totalt... Han lyssnar inte. Vi har sagt tusen gånger att sparka fotboll inne det gör man inte. VAd hände då idag, jo han höll på med den där förbaskade bollen och välte ner ett glas på golvet KLIRR:.... Ludvig stod och storgrät och A åkte in på rummet illa kvickt. Fick sätta L i stolen och börja städa upp. Sen var det nästa sak..... Han sätter sig på sin grind in till sitt rum och då PANG, där gick den grinden....  Jag skulle bara vilja ställa mig rakt upp och ner och SKRIKA SÅ MYCKET JAG KAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GAAAAAAH
Ibland är det inte kul.....
Ludvig är ju fortfarande inte bra så jag måste ta några timmar vård av barn imorgon.... Men tack vare mina snälla svärföräldrar så kan jag jobba de sista timmarna och sen åka på middag med Sara H!! Ska bli jättekul.

Det var skönt att skriva av sig lite, men det är kanske syftet med en blogg hahaha.

see you!
puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Förstår att du inte tycker de va kul men jag skrattade faktiskt när ja läste om de, hi hi.

2008-11-12 @ 19:15:51
Postat av: Sabina

livlig unge det där :P haha. stackare. förstår att du blir frustrerad!

2008-11-12 @ 21:10:00
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0