GODMORGON denna underbara morgon !!!!!

God morgon godmorgon!! Vilken underbar morgon! Solen skiner och man har fått sova tills klockan blev halv nio!!! Trodde nästan inte det var sant när jag vaknade, men det var det. Jag fick gå in och kolla Ludvig om han levde hehe! Men det gjorde han, han satt som ett ljus och tittade på mig från sin säng när jag öppnade dörren !!!
Henke försov sig. Han säger att han ställde klockan men det vet i tsan. Han ska ju till Chrille och Elin och hjälpa de med renovering i sitt fina hus!
Jag ska ta och plocka undan och göra fint i uterummet, idag ska jag ha Aloe Vera party! Så det blir ett enda kackel idag. Barnen och Henke skulle åkt hem till hans föräldrar men Anna ligger i feber och är kass så de får vara hemma, men som tur är så har vi ju ett så himla fint uterum!!!

Ses igen sen

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0