Fullspeckad helg!!!

Hej svej!! Jag har inte bloggat på hela helgen... men det har bara inte funnits tid. Vi har tränat fotboll, lämnat barnen varit på bra vibrationer, sovit till klockan tolv, bakat pepparkakor!!! Så man kan inte påstå att vi inte har gjort nåt...haha!

Jo igår var vi ju på bra vibrationer med Charlotte Perrelli. Det var sååå bra! De hade lagt in lite mer korrigrafi(stavas???)
än innan och de sjöng ju som gudar! Man blir ju allt lite avis på de, man skulle vilja ha den talangen och få va med om nåt sånt kul! Och maten sen mmmm. Den var så god så jag åt sådär mycket ni vet så magen nästan sprängs haha! Mend en känslan har vi nog alla känt nån gång, jag förknippar den speciellt med en söndag kväll med pizza och cola framför tvn hehehe!!
Charlotte Perrelli var oxå bra faktiskt, hon sjöng lite då och då, det var lite julmusik och lite 80 tal också naturligtvis Tusen och en natt och Hero!!!! Det var ett jäkla tryck när alla sjöng, jag gillade det verkligen!!!!

Så vi kom hem vid 2 tiden inatt och la oss. När Henke började väcka mig tänkte jag lägg ner vi är barnlediga, han frågade vet du vad klockan är?? Jag svarade Nej! Tio i tolv!!!!! Jag tänkte direkt att nu diver han med mig. Men icke klockan var 11.52!!! Så länge har jag inte sovit på jaaa......jag vet inte.. Men det var rätt skönt ändå, förutom att man fick ångest för hela dagen har ju gått bort!
Sen kl 15 var det dax för pepparkaksbak hos svärföräldrarna! Vi bakade och bakade och det blev en hel del kakor!
Jag fick uppleva nåt mysigt oxå!!! Lilla "charlie" sparkade mig i handen. JAg hade min hand på Elins mage och då kända jag honom!!! Sååå häftigt! Men det är bra att han ligger i hennes mage, för i min kommer inga fler in hahaha!!

Igår frågade Linda om jag gjorde når särskilt den 13, men då ska ju familjen komma och äta lite, så vi bestämde den 20 istället. Men så kom jag på att då är ju vi ivägresta, ja för att fira nån haha!
Så jag började skriva smset och Henke frågar vad det gäller. JAg förklarar för honom och han säger att du ör ledig då, så vi kan! Jag bara JAHA!!! Vad är nu detta då??? Fattar noll och ingenting. Nu börjar man ju undra lite om vad som hända skall. MEn det är väl bara att ta det som det kommer, jag får ju veta förr eller senare ändå!! HAhaha

Nu ska jag slänga mig på soffan och inte göra ett skit mer idag!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Oki, jag lovar att stå för bebisarna nu då men tror nog du blir sugen när Ludde e större. Vi får väl se...hi hi! Kraaam

2008-11-30 @ 20:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0