En riktig avreaktion!!!

Jag läste i K-bladet idag och det var en del insändare oangående det här med infocare och Logica. Där hade oxå nån chef uttalat sig om att de var tvungna att säga upp och bla bla bla.... Okej jag köper att man måste vara snål i dessa tider, men HALLÅÅÅÅ nog tusan visste de det när de köpte tjänsterna av Logica??? Eller det gick upp för dem 1 vecka efter papprena var undertecknade att OJ vi har visst inga pengar, måste varsla..... Lägg ner för tusan och sluta fiffla, Det som fick mig att tänka till i artikeln var om Logica visste.... Tydligen ville de bli av med vissa tjänster såå man undrar ju om lilla chefen visste detta eller inte.... hmhm. Ja alla kan vi ju göra en rövare men en sån här stor och klumpig tabbe är bara duktigt pinsamt.
Som ni märker så är jag mycket upprörd över detta, det drabbar ju mina nära oxå. Man kanske ska gå till K-bladet igen haha!! Vad hjälper det egentligen...Tja kanske nån ser och går vidare med det. Hoppas innerligt att facket stämmer de J-arna!!!

Vi ska snart gå till capellparken och mysa med Sofie, Olle och Afons. Ludvig sover fortfarande så vi väntar lite!

Ses igen
puss puss


Kommentarer
Postat av: en drabbad

Tack för omtanken

Kram

2008-11-05 @ 16:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0