Drömdagen haha!!

Såna här dagar som jag haft idag skulle man ju haft alltid!! Jag börjar kl 9.00 och slutar 13!!! Det är det ultimata jobbschemat haha! En Fredag oxå det är ju helt underbart! Men det ska bli skönt tt sluta klockan 16 oxå sen som jag ska göra till våren då jag ska upp och jobba till 75 %. Man kan ju inte glida runt på 50 i hela livet fast det hade varit skönt, men det finns ju nåt som heter ekonomi oxå!!! 

Idag jobbade Petra på guldsidan! Det var kul att få träffa henne!! Man blev ju helt nostalgisk och kom att tänka på gamla tider då båda jobbade helti och vi lunchade tillsammans!!! Det var tider det!!!

Nej nu river Ludde fjant skåpen i tvättsugan, får nog gå till honom nu

seee you later!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha, ja du det va tider det :)

Alltid lika kul att träffa dej.

Puss

2008-11-24 @ 11:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0