DIVA!!!!!

Jo så var det kväll igen... Mår jag bättre NEJ... Skit oxå. Men man måste ändå upp och arbeta!! Jaja det går väl med lite alvedon.

Jag måste gå in och kolla idolsidan, och se uppträdena från i Fredags. Det var ju för tusan tema schlager.... Jaha så naturligtvis missade jag det. Det jag inte är ledsen för att jag missade var att perrelli var där...hm gillar inte henne, jo hon sjunger bra, men är en riktig diva tycker jag. En gång när syrran och jag var på domus, det var när hon hade vunnit -99, då kom det nån gående mot oss med 2 karlar efter sig. Vi kom gående mot henne och snackade och ja var allmänt uppe i handlingen, tror ni hon flyttade sig, NEJ hon gick rakt in i syrrans och mina axlar vi vände oss och undrade vad tusan det handlade om, då såg vi att det var Charlotte Nilsson, som hon hette då..... Bra sätt att charma sina fans...... J-A DIVA!!!!

Så då var det sagt hahaha, Nåt på tv ikväll??? nej... Jo förresten det är ju prison break. mmmm ska bli kul att se hihihi!!

Jaha neh nu ska jag gå in och ta ett gott bad och hoppas det känns bättre i kroppen sen!

See you
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0