Det gör ju svinont...

Åhh min nacke, det gör ju svinont. Vad tusan kan man mer göra mot nackspärr än att hålla det varmt?? Får nog tänka på det.
Ludvig han skulle ju lägga sig nu för en stund sedan, han vägrade dricka vällingen så efter rätt många försök och inget reultat så la jag honom ändå. Det var tyst i 10 minuter ca och sen började han gny. Han ropade liksom på mig med den tonen! Så efter ett tag gick jag in till honom och han stod i sängen. Jag la honom igen och han illvrålade. Okej sa jag då får du testa vällingen oc sen lägga dig. Han drack bannemej upp vällingen och har nu somnat!!!!
Helt otroligt häftigt att det var ju det han menade, han ångrade sig haha! Goa unge!!

Nej nu ska jag maila en önskelista från hela la familia till syrran och mamma!! Bara å de vet vad de ska köpa i julklapp och så hihihi!!

Ses igen
puss

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Jag vill oxå få eran önskelista, annars blir det kanske inga klappar ..... :-)

Kram

Svärmor

2008-11-11 @ 08:41:13
Postat av: Carro

Köp Voltaren gel. Mycke bra! Har oxå ont i nacken/skuldran. Konstigt...

2008-11-11 @ 12:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0