Det är dax för svenska folket att skärpa sig och se till att våra stjärnor kommer f

Ojojoj. Vad jag är ledsen nu..... Lars åkte ju ut. Jag fattar inte vad det är med svenska folket, de fattar sig inte på talanger och unika personer. Jag menar HALLÅÅ Lars och Carola är ju bara bäst, men hur behandlades hennes bidrag i melodifestivalen sist...... Nej det är dax för folk att vakna hihihi!! Nu har de förlorat den smartaste av årets deltagare... men det är klart han har ju sååå mycket att ge så det dröjer inte länge förrän han är tillbaka med en skiva! Längtar såååå efter det! HEJA LARS DU ÄR BÄST!!!!

Jag är helt darrig just nu, jag har ringt till sjukvårdupplysningen för det låter som Ludvig har lite krupp andning... Det blir en ihålig hosta och irriterat när han andas, de tyckte jag skulle åka och kolla det, jag väntar en liten stund så får jag se om det hörs fortfarande så åker jag in. Henke är på fest ikväll med grabbsen, men han får följa med inte kul att göra sånt själv.... Jaja vi får se vad som händer....

Tittade på pearl Harbor innan idag, GUD vilken bra film det är egentligen, den är ju helt otroligt bra gjord.... Grät några tårar det måste man ju... Man kan ju inte låta bli heller med så starka känslor haha!!

Igår var vi hos Carro, verkligen jättemysigt var det. Vi åt gott, drack gott och snackade en massa hihihi! Nej det var verkligen trevligt, bara det att Henke ringde med en mindre kul nyhet, Att Ludvig var sjuk. Så man kan liksom inte riktigt släppa det då, men jag höll ut fram till kockan 1... Kanske låter töntigt men är man mamma så är man hehe. Det blir bara så att man inte kan släppa då, speciellt inte om de är sjuka......Sån är jag!!!=)

Kommentarer
Postat av: Carro

Håller helt me om Lars!Men förutom det så var det en riktigt lyckad kväll mer er goa tjejer i fredes! Måste vi göra om!

2008-11-09 @ 18:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0