Camilla Camilla camilla............ Att jag inte lär mig............

Camilla Camilla camilla............ Att jag inte lär mig. Finns det piller mot glömska???? Jag skulle behöve si sådär ett dussin eller nåt.
Henke kom hem från jobbet och jag i lugn och ro bakade mina bröd, som faktiskt blev rätt goda! Jaha så snackade vi lite om dagen och plötsligt fick jag ett sms. Det stod hur dags hon skulle bli hämtad....... OJOJOJOJ. Jag skulle på möte med jobbet ikväll kl 18 i stan. Så kl 16 kom jag på det. Albin och Henke skulle till Åhus och greja, och jag stod där med en grabb som verkligen inte ville följa med på nåt möte... TACK gode gud för mamma!!! Så snabbt som tusan in i duschen och ut på med kläder och iväg. Inom Fjälkinge och hämtade kollegan och ut till Vä med LUdvig. Men det löste ju sig till slut, men hur tusan kunde jag glömma, detta bestämdes förra veckan... Jag blir såååååå trött på mig själv!!! Dumma dumma dumma Camilla!!!!! Börja tänk för ända in i tusan!!!
Okej nu har jag tryckt ner mig själv tillräckligt i skorna, nu räcker det ,hoppas bara jag lärt mig nåt nu! Så raka vägen in i sängen som straff hehe!  (Lite Pippi över mig idag hahaha!!!)

Ja nu får jag inte sitta och skriva mera, måste lägga mig! Ses imorgon
Godnatt !!
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0