Body heter utställningen!!

Nu kom jag ju på!! HAHA
JAg ska till Danmark med mamma på utställning. Den heter "bodys". Det är alltså riktiga månniskokroppar som är konserverade och som man öppnat för att se hur människokroppen funkar. ÄCKLIGT det låter. Men man får försöka glömma det och se det intressanta i det hela. Man får låtsas att det är dockor. hihi!!

Snart hemgång nu. Skönt, kom just på att det är ju grey idag. Så barnen får hoppa i säng till åtta så man kan förberda sig för dagen imorgon igen. Heltid blir det inte igen på många år.  Jag beundrar verkligen de som har smått och jobbar i handel alltid till 18 shit jag skulle inte ha ett rent och städat hus heller inte tålamod med mig och familjen haha!

Ses se
puss puss

Kommentarer
Postat av: Carro

men fy fan va äckligt!

2008-11-26 @ 20:21:16
Postat av: Carro

Fy fan va äckligt!

2008-11-26 @ 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0