Besökarrekord TACK!!!

Åh vad kul tack kära läsare!! Nu har jag slagit besökarrekord!! Vad roligt att så många gillar mitt lilla liv och mina åsikter!!

Sitter och lunchar nu, med tusen frågor..........hehe jobbigt värre, men det går.
Igår tittade jag på efterlyst i reklamen i grey. Då såg jag ett reportage om en kille som blivit mördad och dumpad i en gödselhög av sina vänner. Hur nu det kan ha varit vänner, det var såna där nazister, Vilka dumma dumma människor, jag hittar inte ens ord för hur hemskt jag kände mig när jag såg det. Det är ju fruktansvärt att såna människor får gå lösa. 
Jag hoppas att den killen som nu har gjort det åker in på livstid. Men just det vi lever ju i Sverige, i detta landet får ju såna människor gå fria efter ett tag. Men det är ju helt ok.....grrrrrr

Nej nu kallar maten på mig.
puss puss

Kommentarer
Postat av: Sabina

Va bra att dina besökare ökar :)

2008-11-06 @ 13:06:28
URL: http://biiiina.blogg.se/
Postat av: sabina

camilla. aja baja... inget blogg inlägg idag? :P hehe ta de lugnt med alkoholen ikväll!

2008-11-07 @ 17:10:33
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0