Att kunna läsa i en telefonkatalog??? Eller???

Förresten. jag måste bara tillägga en sak!
Alltså börjar man bli gammal eller är det inte för jäkligt. Mina kära två kollegor Sabina och Catti de är strax över 20. Så jag vänder mig till er i denna åldern och undrar om det är helt normalt att inte kunna titta i en telefonkatalog. Visst att allt finns på nätet idag, men man måste väl ändå kunna slå i en katalog.... Eller????
Jag fattar inte att man inte kan slå i en vanlig telefonkatalog........ Men som sagt man är ju snart klimakteriekossa så vad vet jag??!! =)

Åsikter tack!!! (ja om telefonkatalogen, inte min ålder hahahaha!!)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: EG

Kommentarer!!!



Om din ålder: förtjusande:), tack o lov att man slipper va 20 igen...(även om vi me e väääldigt unga fortfarande).



Telefonkatalog: förlegad men bra att elda me, he he;)

2008-11-03 @ 19:23:14
Postat av: Sabina

Haha :) du är för go :)

2008-11-03 @ 22:47:06
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0