Akuten inatt.....

D var det farsdag idag!! Får se om barnen köpt nåt åt sin pappa hehehe!!
Igår blev INGEN rolig natt alls. Ludvig är nu invigd i familjens besök på akuten. Det var första besöket för honom, så nu är han en riktig Hultgren hehe. Nej skämt och sidor.... Han hade en mildare variant av krupp. Eftersom Albin har haft det en gång, då fick vi ringa ambulans och han kunde knappt andas, så valde vi att åka i stadiet där han inte var så dålig. Man hörde när han andades att det var på G,  och när han hostade. Så jag ringde till 1177 och de sa jag skulle åka in. Så Henke kom hem och vi körde, kul att han hade druckit oxå hahahaha! Det luktade ganska mycket, mn som tur var så var det inte så farligt, men visst han var allt lite halvlurig hihi, men det gick bra!
Så nu sover den lilla sötnosen(Ludvig alltså haha) efter en mycket konstig natt! Men det kändes bra att vi åkte för det hade nog utvecklats under natten. Där ser man ytterligare en gång då man litade på sin intuition! Ska fortsätta med det hädanefter!!

Ses igen, ska gå och ta en välbehövlig dusch, kanske man luktar gott igen hehehe!!

Så nu skickas brevet, men det hjälper väl inte denna gången heller, men bra terapi för mig!

Kommentarer
Postat av: Sabina

stackars ludvig!! jag hoppas pyret blir bättre snart!! ni får nog klipp kort på akuten snart ;) hehe. puss

2008-11-09 @ 14:24:43
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0