Har varit och fått vägledning (medium???)

Hej hopp!! Idag har varit en mycket känsloladdat och konstig dag. Jag har varit och fått "vägledning" kan man säga. Jag har nämt det tidigare i bloggen att jag skulle det. Det kändes bra och hon gick in på mig och mina känslor hur jag är och att det finns hopp haha!! Nej men skämt och sidor hon sa lite goda råd inför mycket som man tänker på, lite som en coach. Men en sak som jag vet många av er kommer att skratta åt, var att hon berättade om personer som hon kände närhet av. Hon började berätta om en kvinna och hur hon såg ut, att hon brukade göra mycket handarbete och att hon hade ont i knäna och mycket mer. Detta är alltså beskrivningen på min gammelmormor, som dog 1991. Hon hade kontakt med henne och berättade en massa privata saker. Jag FATTAR inte att detta skett. Att det överhuvudtaget är så. Jag blir ju nästan rädd... Det är ju lite känsligt detta ämne så jag fattar om alla ni där ute tror jag har gått och blivit helsnurrig, men det är sant!!

Jaja det är så personligt så ni får tro som ni vill, men erkänn det är konstigt!!

Nej nu ska jag sova, jobb imorgon!! pusspuss

Jag tänker så på er, skönt att du ringde mig idag! Det kommer ordna sig jag lovar!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0