Typiskt typiskt typiskt......

Äntligen är klockan 17. JAg har inte haft mycket denna eftermiddag kan ja säg. Shit vad lugnt..... Det är ju inte heller kul... man blir ju tusan aldrig nöjd, men jag ska säga att hellre jag har mycket att göra än att sitta här och glo.....SJÄLV......

jaha så ringde telefonen och det var Henke...... Vad hade han på hjärtat då??? Jo Ludvig har feber... SKIT vi som skulle ha en riktigt mysdag imorgon... Inte kul. Men ibland får man bita i det sura äpplet hihi!
Så jag får va hemma imorgon då..... Ja tur att det blev imorgon, för Ina kommer ju tillbaka då... Chefen blir ju nog inte så putt då hehe!

Nej nu ska jag förbereda allt och bomma igen skiten hahaha!

See you!
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Petra

Men stackars Ludvig då.... O jag som såg fram emot o få träffa dej idag :(

Ses väl nästa fredag då :)

Kraaam

2008-12-05 @ 08:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0