Underbara underbara barn!!!

Nu var det kväll igen..... Vilket underbart lussetåg det var. Kallt men fint! De var såå duktiga så. Albin sjöng som bara den, det är första gången han gör det så med inlevelse härligt att se!! Ludvig satt mest på armen hos fröken och tittade förvirrat runtomkring sig haha!! Men söt var han och duktiga bägge två!!

Kan inte låta bli att känna den där ångesten.... börjar gräva i det och märkte att jag har ca tiotusen måste. Får nog börja tänka lite på det..  Nåja nu ska Albin hjälpa mig att betala en räkning. OJ, jag har ju glömt att berätta att nu är 2 tredjedelar av resan med Henke klart!! Så det var en grej som lättade mina axlar!! Nu känns det nästan klart, resten kommer sen !!!

Så vi ses
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0