TACK för det lilla firandet av mig puss

En lugn och härlig Söndag idag. Har ingenting bokat!! SKÖÖNT! Igår var det baket i HAmmar! Det var verkligen jättetrevligt! Tack så mycket! Och TACK för det lilla firandet av mig också!! Det värmer i hela kroppen när man blir så överraskad!!! Och det fin fina halsbandet tack tack tack Hallin/Andersson PUSS!!!!

Det blev en hel häftig fyr i år. Men hamn båtar! Så det kommer att bli såå fint där i hallen som den står! Ska se om jag hittar foto att lägga upp!! Vi satt och rekade lite vad vi har gjort under årens lopp. Kom fram till at vi bakat ihop i 28 år. Det leker man inte med haha! Vi skrev ner allt vi gjort, tyvärr så finns det inte foto på alla husen, synd för det hade varit kul att göra ett stort kollage när det är 30 om ett par år!!! Shit det är ju länge....

Så jag ska gå nu och ta hand om mina änglar hihi!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0