TACK för alla sms och hälsningar puss på er ALLA!!

Hellooooo!!! Så då var man hemma igen. Det var en lite semester, men helt underbar!! Vi åkte till Malmö och där tog vi in på hotellet Garden (First hotel såklart haha). Sen var det dax för mig att gå och shoppa!! Gissa var jag styrde min kos? Just det GINA TRICOT!!! Det blev lite tröjor, kjol, nyårsklänning!!! Och lite annat! Sååå kul att få gå och shoppa hur man vill!!
Sen var det hotellet som gällde och ett underbart rum med en stor säng ;), soffa fåtölj och minibar!!! Så vi slängde på tv och relaxade lite!! Sen skulle vi göra vid oss vi skulle gå klockan halv sex. Då bar det av mot Wallmans!!! Vilken show!!!
 De sjöng och dansade som aldrig förr. Vi hade en kypare som hette Pierre. På Wallmans är det personalen som serverar som står för underhållningen, och det var nåt grymt bra! Pierre som vi hade han sjöng som en gud! Ljus klar fin röst!! Så kom ihåg PIERRE för när han blir riktigt stor stjärna så hade jag honom som kypare haha!!
Så naturligtvis kunde ju inte Henke låta bli att berätta varför vi var där. Så mitt i alltihop så ställde sig 350 pers upp och sjöng för mig! Okej det var en ganska häftig känsla. Så det blev verkligen en kanon dag!!

Och TACK så jättemycket för alla sms och hälsningar. Herregud vad många som hört av sig! Det värmer ska ni veta långt in i märgen puss!!!

Så nu ska jag gå och äta lite frukost och se om mina änglar vaknat, japp de sover än hihi!!

Ses
puss puss

Kommentarer
Postat av: Sabina

haha fan va fräckt att alla ställde sig upp och sjöng för dig. det rä itne varje dag man får vara med om det!

2008-12-20 @ 20:28:56
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0