Skönhet på alla foto haha!!

Haj svaj!!! Så var det en ny dag igen! Stress morgon som vanligt. Ludvig skulle ta nytt gruppfoto på förskolan för att det första var inte så bra, ca hälften såg panikslagna ut och grät, så de skulle göra ett nytt försök. Mig kvitta det, Ludvig är ju som sin mamma och ser ut som en skönhet på alla foto hahaha!!!

Gjorde ju IQ test igår. Vet inte men jag tror det blev rätt ok, jag fick 119 så det var ju bra!! Men det är helt otroligt vad bra Carro fick, hon hade 125 (visst var det så.... jag tror det) Det är ju fantastiskt bra!! Men hon är ju smart så inte så konstigt hihi!!

Idag på morgonen lyssna jag på rix morgonzoo som vanligt. Det var Carolina Gynning som var gäst. Jag gillar henne starkt!! Släng er i väggen alla ni som tror hon är en blåst bimbo, det är hon verkligen inte. Hon säger vad hon tycker, gör kanske lite tokiga saker ibland, men hon är ju helskön. Man blir glad av henne. Hon påminner mig om en väldigt nära familjemedlem haha!!! Lika underbart skojig och ärlig och struntar blankt i vad omgivningen tycker!!! Love you syrran hahaha!!!

Ska nog jobba lite
pusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0