Orkar man med.............

Nu är det många olika känslor i mig på en gång, jag bär på sorg, ilska, lite spänd är jag också och splittrad!! Tusan vad allt kan kännas jobbigt då.... Jag som har såå mycket att se fram emot varför inte bara göra det och glömma allt skit... nejdå jag måste bära andras och mina egna känslor på en gång.... Men det är väl så jag är skapt att vara så det är bara att acceptera. Någon sa att jag måste sluta oroa mig för andra, men hur kan man låta bli när "andra" är människor man fullkomligt bara älskar??? Jag kan inte bara sluta bry mig om mina vänner??!!!  Kanske inte riktigt det hon menade men ja....det kändes så iallafall. Varför kan inte alla bara få vara helt lyckliga..... få den man vill ha, vara frisk, få ha sitt jobb ifred ja allt elände som finns på jorden, ja det viktigaste för mig just nu är ju pengar..... det glömde jag...som vanligt glömde jag vad jag själv känner.... BLÄÄÄÄ Nej nu måste jag skärpa mig, jag måste ju.......VADÅ??? Jag är inget EGO!!! Kan inte sluta vara så, då är jag ju inte mig själv.....eller???

Väntar på samtal från min sk. terapeut (stavning???)  Det behövs nog verkligen idag.... Mycket mycket det håller på att rinna över....

pusspuss


Kommentarer
Postat av: EG

Snygg stavning snäckan...;)

2008-12-09 @ 21:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0