neeeeej, inte än...

Så då satt man på jobbet igen då... Men en liten mjukstart. Ledig igen 2 dagar sen! Jobbar fredag och ledig igen gött!!!
Blir lite mer bloggande nu när man jobbar haha! Man har ju lite mer tid hä, inga busar som hänger i hasorna hihi!
Och man har ju rätt till pauser, jag bloggar istället för att gå ut och röka!!  Och det är ju mycket hälsosammare!!!
Idag är det Inas sista dag.... TRIST! Jag vill inte hon ska sluta för det kommer SUGA utan henne här.... Men det är bara att bita i det sura äpplet... Det kommer bli bra sen och man vet ju aldrig vad som händer hihi!!

Filar lite på ideer på mat. Jag ska stå för lite tilltugg till nyår tänkte jag. Lite snittar till champagnen! Det kommer bli jättemysigt! Det blir bara vi fyra och barnen såklart, 1 buse som kommer vara uppe till tolv en som kommer att somna, och en som inte ens är född hihi! Det kommer verkligen bli helmys!

Hoppas ni alla kommer att ha en riktigt bra nyårsafton och att ni tar det LUGNT med raketerna. Det är ju det värsta med nyår. Visst det hör j till och jag skulle inte vilja vara utan, men man blir rädd när folk dricker som svin och ska ut med tändaren i högsta hugg..... Ingen jag känner har än sålänge drabbats och jag hoppas det fortsätter så!! Så snälla ta det lugnt!!

Nu är det 7 minuter kvar tills jag ska äta. Det kurrar gött i maggen!!!

Tänkte p tanken varför alla affärer har öppet som vanligt dagen innan afton.... Ja det är ju nästan alla företag som stänger vid lunch idag, men inte vi.... nej vi ska ha öppet till 18.... BLÄÄÄÄÄÄ 

ses
puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0